LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, April 19, 2009

suke..suke..suke..

alhamdulillah..mgkin masih lagik rezeki aku kot..punyelah tak bleh terima kehilangan baju kesayangan..aku usahakan jugak sehabis daya..pagi tadi aku bawak baju tu kesekolah dgn niat utk usaha yg kesekian kali..kira jln terakhir..klu tak bleh gak..terima jelah..

tanya pd member "kak zah"..kot2 baju aku bleh "dioperate" lagik..tapi bukan dia la tukang jahitnye..biras dia..dah cite segala bagai sejarah baju tu..biras kak zah kate insyaallah bleh..so aku serahkan baju tu dan segala2nye utk biras kak zah tu settelkan..tentang bayaran aku cakap tak kisah..janji bleh pakai lagik baju tu..cadang2nye nak buka kedua2 lengan baju tu dan ganti dgn kain lain..so kene cari kain yg lebih kurang warna baju tu la..

so kita tgk..tggu dan lihat..adakah usaha tukang jahit aku ni berhasil..

klu berhasil alhamdulillah..klu tak aku dah suh potong siap2 je lengan baju tu utk aku pakai dirumah saje bergaya depan laki..wakaakaa....

2 comments:

DYLA said...

mak buyong ni berangan agaknya masa gosok baju. tu yg sampai koyak tu..

chugie said...

heheh.. hope org tu dpt betul kan baju ko tu nis. Kalu x bleh gak, ko beli jelah yg lain hehhe.. mane tau de lg yg lebih lawo dr tu.