LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, April 29, 2009

bukti projek ku berhasil....

jangan ragu2 lagik pd kesungguhan ku membuat kek..hari ini aku buktikan lagik bahawa tidak sia-sia liza "mengepos" tepung2 kek tu pd aku..haa..haa..

tapi jgn pulak diperlekehkan hasil hiasan kek aku..sesungguhnye aku mmg tidaklah kreatif..asal sedap cukuplah..


coklat pun main siram jee..nampak selekeh je kan..tapi sodap..oh ye..sebelum org lain perasan baik aku bgtau siap2..kek ni aku letak ats dulang..pasal aku takde pinggan bulan besor khas utk buh kek..waaakaakaa....kira halal lah yek!!

8 comments:

unique1012 said...

wah memang nampak sedap!! sudah licin ke nis kek itu?? terliur dah aku yg memang sukakan kek coklat..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

iskkk..iskk..pebret danish nih..mama dia kena beli oven la pasnih..teliuq tgk..

@_da said...

Nis.. pos sikit kat eida.. sedap tuh.... biasa ida beli jek.. tak penah try lg buat.. hihihi ok la tu menjadik...

fuadnis said...

unique1012,
belum licin lagi la..ade lagi tu..nak ke??he..he..tapi ko lagi selalu buat aku terliur dgn masakan2 ko tue..


yanadzul,
haa..klu dah peberet danish tu kene cepat2 beli oven la..ada barang sume bleh jadik..mcm nis la yg baru beli hand mixer tu..he..he..


eida,
klu bleh pos, skrg jugak nis pos tau..lagik2 klu eida dok sebelah umah..tgh malam pun nis ketuk pintu hantar kat eida..he..he..

tunfrida said...

seronok kan buat eksperimen kat dapur?

chugie said...

eee..jadilah nis. Aku plak yg rs sonok bile tgok kek org menjadi buatannye ni. Rase nak mencuba dah datang balik ni.. tp nth kan bila heheh:D

nuarliesya said...

wah nis..tokey kek sendiri pun dah raas terliur nie..hehehee..syabas anis dah berjaya..boleh lah joint rakan niaga nie..

fuadnis said...

tunfrida,
seronok jugak..sambil2 mengenekan laki aku..dia yg tukang pegang mixer tu..kih..kih..

chugie,
mmg seronok bila tgk kek yg kita buat menjadi..lagik2 suami n anak suke makan..tapi ko tu..aku pos rempah nasi daging,sampai skrg tak nampak hasil..sampai dah nak beranak dah....apa daa..

liza,
tak sia2 kan liza pos kat nis sampai 2 kali..mnjadi gak kek2 nie..he..he..insyaallah nanti kita jadik rakan niaga key..