LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, April 18, 2009

bleh plak tiba2 aku hangin..!!

malu nak cite..tapi cite gakle..2 hari lepas aku cakap dgn hubby..teringin makan benda2 masam..mcm pelam muda ke..peel fresh ke..yogurt ke..dipendekkan cite..sume yg aku sebut tu memang dapat..dah senang nak carik kan..1 kotak air peel fresh..2 bekas yogurt n 4 biji pelam..agak2 aku sorang yg mencekik cukupla kan..

air peel fresh tu mmg hubby n ukail tak berapa layan..no hal la..pelam muda tu hubby aku layan gakle tapi takla habis manapun..yg membuatkan aku tiba2 hangin tu ..pasal yogurt..!!haa..haa..

yogurt ni memang sisi umah aku layan..salah aku jugak..yg aku beli 2 je nape??nape?dan nape??..

satu bekas aku dah telan..tinggal sebekas lagik..dlm hati nak makan nanti2..wah..dlm kepala ni dan terpusing2..nak lepak sambil julur kaki depan tv..sambil pegang yogurt..nyum..nyum..fuh..mesti gempak gile..tgk2..buka peti ais je..benda yg aku carik takde..eh??sapa ambik..mesti ukail ni..pasal dia ade tunjuk kat aku, dia nak makan tapi aku tak layan sebab kdg2 dia bukan makan betul pun..makan sket pastu kate masam..sudahnye terbiar jee..jadiknye aku saspek mesti dia letak kat mana2..bawah meja ke..dlm kete mainan dia ke..dlm buaian dia ke..maklumlah..dia kan hiper sket..

haa!haa!nampak sgt teruk penangan org mengandung ni kan..sanggup aku terbongkok2 carik yogurt tu kat merata tempat..tunduk carik kat situ tak jumpe..kat sinun tak jumpe..punyelah betul nak hadap benda tu..nak makan jugak!!nak pegi kedai malas dah nak bersiap2..sudahnye bila tak jumpe..tiba2 aku hangin satu badan!!

membebel la kat ukail..tanya dia mana dia letak..dia cam besala..selamba dia jee..sudahnye tak puas ati gak..terus call hubby yg tgh sibuk kat padang turf..call semata2 nak tanya nampak tak yogurt aku yg satu lagik tu..rupe2nye hubby aku ckap dah selamat benda tu kat dlm perut dia n ukail..bleh plak cenggitu??terus cakap kat hubby yg aku frust gile tak dapat makan yogurt..letak tepon..merajuk gitu..tak mau cakap dah...wakaakaa....!!gile punye teringin..

balik umah je tgk2 hubby bawak seplastik yogurt utk aku..haa..hadapla aku sorang2..takde sapa bleh jeling2 tau..wakaakaa...!mmg gile betul..


ni je yg tinggal....

psssstt....bila pikir2 balik..takde maknenye nak hangin pasal tak dpt makan yogurt tau..tapi mmg gitu kot penangan org mengandung..ntah ape2 ntah..

7 comments:

chugie said...

Nis,
hehehe..ibu ngandung kene control emosi nis oi.. kelakau ler cite ko ni. Selamat hubby dah ganti balik yogurt tu heheh:D

yaNadzuL said...

ala cian nya bby dalam perot tingin yogurt..

jgn slalu2 angin..nanti baby tu angin kat mak dia balik..huhu..

fuadnis said...

chugie,
nak buek camno..klu dah teringin emosi pun ntah kemano..

yanadzul,
yang angin bukan emaknye..tapi baby dlm perut pasal tak dapat makan yogurt..kih..kih..

@_da said...

Nis mmg gitu la gaknya kan.. ida pun camtu kdg2 sampai merajuk ngan hubby psl mende2 kecik camni.. kalau dah teringin tgk2 dah takde mau jd batu belah batu bertangkup.. hahahha

tunfrida said...

weyy chugie...mestilah apak ukail bayo balik, kalo tak ummi ukail merajuk susahlah dia!

bahaya tu nis, dari dlm perut lagi dah tunjuk kuasa kat ko...sabar, sabar.

memang itulah cabaran ibu-ibu mengandung, eik.

tunfrida said...

oh ya, fuadnis.blogspot -kasih mekar selamanya telah di tag. tq.

fuadnis said...

eida,
haa..haa..betul lah..dah jadik mcm batu belah batu bertangkup lak..sadis..sadis..

tunfrida,
iyolah..den kene belajo lebih sabor sket ms mengandung ni..pasal yogurt pun jadik hal..

okay..tag akan cube dijawab secepat yg mgkin..