LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, April 18, 2009

benci..benci..benci!!

sebelum aku meneruskan cite ni..sory pd normi dulu pasal mendahulukan entry ni dr menjawab tag dia..sebenornye memang aku nak sgt dah jawab tag dr ko normi..tapi bila hati aku gundah gulana..tertekan..sedih..benci dgn diri sdiri..jadiknye aku terpaksa menangguhkan dulu tag tu..

kenapa aku rase semua tu sekarang???????????????

benci..benci..benci!!

macam mimpi je apa jadik tadi..tak percaya..penat tonyoh2 mata..tapi apa yg aku nampak tu memang kenyataan....

huwwaa.......memang aku menangis betul2....

pasal ape tau??....

benci

benci

benci

benci

benci

benci..........

korang ingat tak lagi baju peknen yg aku baru beli haritu??ala..yg warna ala2 pink tu..yg ade corak2 bunga tu..klu tak ingat,tgk balik entry yg lepas2..

apa dah jadik??koyak beb..kat bahagian lengan antara bahu n siku..

mcm mana bleh jadik cenggitu??salah aku beb..

aku yg gosok ntah mcm mana..nak kate berangan pun tak..nak kate mengantuk pun tak..tapi mgkin sebab aku beriya2 menggosok nak bagik licin kot..tu yg sampai koyak tu..mgkin sebab sterika terlalu panas..sedih gile..serius sedih gile..sebab aku sayang sgt baju tu..mmg cun gile..terus call hubby nangis cam budak kecik..mengadu..tapi hubby aku relax jee..bleh dia kate.."dah koyak nak buat camne..beli lain je la.."..memanglah betul kate dia tu tapi aku ralat sgt pasal aku baru pakai baju tu sekali jee..plak tu mahal plak tu..memang aku sgt menyalahkan diri aku..nape la aku gosok sampai bleh terkoyak..kesimpulannya mgkin bukan rezeki aku..

sudahnye hubby terus balik umah lepas2 aku call..bawak aku g beli baju baru..pattern yg sama tapi warna yg berlainan..siap dgn tudung baru sekali..

tapi ..walaupun dpt baju baru..aku tetap tak lepas peluk baju yg koyak tu..whatever pun aku akan tetap cube "renovate" baju tu agar tetap bleh pakai gak..tak kisahla..buh renda ke..apa ke..sayang beb..mcm tu lah aku bila dah sayangkan sesuatu/seseorang..

p/s: aku tak nak tunjuk baju yg dah koyak tu..buat aku sakit hati je..baju yg baru beli pun aku tak mau tunjuk..nanti koyak lagik..he..he..

4 comments:

tunfrida said...

haduiihh....

dah...lepas ni jangan tunjuk apa2 yg ko beli kat blog...kang susah hati plak apak ukail tu..

ke ko saja nak goncang poket member, nis? akekeke

mcmnilah, potong pendek lengan baju tu, boleh buat pakai dirumah sahaja. dah ada gantinya, kan...? beruntung sungguh kau. haha

fuadnis said...

tunfrida,
mmg tak mau tunjuk dah..mesti ade yg geram kat aku ni..tu yg yg sampai terkoyak tu..ha..ha..berburuk sangka plak..padahal mmg salah aku..

cadang2nye nak buat gitula kat baju tu..dari tak bleh pakai langsung kan??

@_da said...

huhuuuu sayang kan kalau kita dah kenan sgt... sib baik hubby memahami ganti yg baru... tp mesti ralat kan...

fuadnis said...

eida,
yela..mmg ralat sgt..lebih2 lagik salah tu berpunca dr diri sdiri..hu..hu..