LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, July 3, 2008

rasamas..tesco alor star..

ukail skg very the vas tau..perangai..gaya dah mcm org tua!klu katalog pasaraya sampai umah,die yg belek dulu,tnjuk kat ummi n abah die apa barang nk beli..ummi n abah pun cakap..okey..okey..nanti kta g beli..diepun angguk2 kepala tande paham sgtla tue..he..he..sampai2 pasaraya u all jgn tak tau..die takkan lupe apa barang yg die nampak kt katalog yg die nk beli tue..tuntut sampai ke sudah..klu tak tak tdo malam sik sebut benda tue..

ms nie kt rasamas, tesco baru kt alor star..wah..wah..sampai2 die yg belek menu dl..apalagi..tnjukla mana nk makan..he..he..

2 comments:

~dyla~ said...

dia bg hint suh anta kelas tadika tu... dia nak membaca...

fuadnis said...

betul la dell..ukail memang minat belaja kot..klu jumpa suratkhabar ke,majalah ke mesti khusyuk tengok jee..pastu klu nampak sekolah kt mana2 mesti tnjuk n ckap nak lah!nak lah!(nak sekolah)..