LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, July 3, 2008

family day ke melaka..

kali ni trip kami ke melaka..asalnye plan nk g port dickson je..mandi2 gtu..tapi bila pk2 balik boring la plak..takkan nk mandi je..lagipun kt situ dah besa pg..so dgr cite melaka dah lain sket..aku dan abg ngah aku wat plan mengejut..jom p melaka!!akak long aku kelam kabut tukar tarikh cuti die..termasuklah laki die..kih!kih!ambik ko..he..sj wat plan mengejut..pasal kami ni jenis takleh plan awal2..mesti tak menjadi..so..adalah aku snap beberapa pic sepanjang ke melaka..ade banyak tempat lagi yg kami pg tapi takdo masa nk snap..contohnya ke a famosa waterpark..syiok mandi siot..mane ade masa nk ambik2 gambo ni..he..he..rugi!!

berhenti rehat jap..ponek badan..kat tepi kapal ni..penat soping..panas lak tue..
kat taman boya..sempatlah masuk ke rumah keretapi dinasour tue..takdelah seram mana tapi aku yg menjerit lebih2..kah!kah!(tkejut gak sebenarnye kt dalam tue)
ukail seram je tgk boya kat belakang tue..aku senyum jee..nape ye??konpius gak..he..
pemandangan selat melaka dari hotel kami..
eeii...skemanye ambik gambo..dahlah tembam dua2..he..he..malula nak peluk2..bapak i yg ambik gambo..kih..kih..
family kak long sayee..
family aku...yg tembam sumenyee..he..he..eh..mana abang aku n family dia??selalu hilang tau..he..
jom kita bom abah..!!ahaks..
ukail dgn sepupu2nyee....kt taman mini malaysia..
seronok main air..
eh..ehh..dgn ummi laa..
dan ummi lagi..sekali sekala posing..eh..pendek gak aku nie..he..he..

zoo melaka..penat sebenarnye nie..pasal sik dokong ukail je..bukan pe..die tgh mengantuk..time to sleep..tp dah time mronda,gagah kan badan gakle..plak tue tggu keretapi zoo lambat nk mampos..hangat btul ati aku..tp dek krn taknak merosakkan hari bcuti aku..aku wat cool je..bkn pe..klu aku dah 'panas'..sume jd tak kenelaa..

3 comments:

DYLA said...

seronok la ko nis, dpt jln byk tempat kat melaka. aku pegi ari tue time pregnant memang takdak mood sgt. tmbah cuaca panas.. tapi kami pakat nak gi lg ni.. melaka memang best n happening kan?

fuadnis said...

dell..melaka memang happening tapi ada satu kejadian yg wat kami fed up ngan melaka..kat parking kota a famosa..kami mmg sampai awal pagi tu,,org jage pondok tiket pn takde lagi..actually kami pn tak tau parking kene byar..tgh kami jln2 dtg polis bandaraya letak saman kt keta kami.wlupun bapak aku ada kt situ polis tu tetap bagi saman..cilakok betul la..terus tak happening!!rasa nyesal datang situ..

DYLA said...

lawak la nis... yeke... dasat dorang ek.. aku beli parking tiket RM5 kot leh parking kat mana2 sukati dia kata...