LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, July 19, 2008

ape benda ye nie??

actually aku ni dah lama berniat nak beli benda nie..apa benda nie??dalam bahasa senangnye niela tempat anak kecik kita belajar buang air besar..kencing sekali ke??aku pun kurang pasti..bleh jugak kot..he..he..so semalam akupun belilah kat giant..dek kerana cute n comel(bagi menarik perhatian ukail,so belilah yg ade rupe lucu sket..)regenye pun bleh tahan gak walaupun cume utk buang air beso..kih..kih..rm39.90..tunai..)so, sampai2 rumah aku terus cakap dgn ukail.."adik..nanti nak berak cakap dgn ummi ye..nanti adik berak kat sini tau..(sambil menunjukkan benda alah tue..dan cara2nye..muaaahaa..)ukail pn bg respon sambil duduk kat atas benda tue..erk..erk..(bunyi cam org berak..he..he..akupun tak tau nk eja camne..muaahaaahaa)tgh dok ajar kat ukail..br aku perasan..akupun tanyalah kat hubby aku...abang..benda ni ade rupe b...a...b...i... ke??kot2 la kan..hubby aku cakap..tak lah..abang tgk teddy bear campur badan itik jee..

sekali aku tenung lama2..haahla..takde la..perasan aku je..kih..kih..harap2 objektif pengajaran aku pada ukail kali ni berjaya..

No comments: