LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, July 12, 2008

pleaseee sayang....jgn buat gini lagi kat ummi n abah....

korang tengokla perangai budak kecik sorang nie..tak senang sungguh tengok ummi n abah die nak soping..suke buat kezzutan..aku rasa cam dia ada kat tepi aku lagi ms aku belek2 baju..tak sampai 5 saat aku toleh dah hilang..aaddiikkkkk!!!!(aku test vokal kat situ gak..pedulik hape aku..)he..he..tengok2 terjongol je kepala die..rupe2nye dia memang ade kat sebelah aku tapi........

ni lah tabiat dia kalau g soping..pantang nampak baju berderet2 gitu mula lah nak main sorok2 ngan aku..jgn buat lagi sayang..mau ummi kene heart attack kat situ gak..uuuwwaaaaa!!
ukail bleh buat muke selambe jee..hangat tul aku..tapi biasala budak2..bukan reti mak pak die takut ke ape ke..dahlah sekarang mcm2 kes..anak hilangla..kene culik laa..tengah soping pn bleh hilang tau..ingat lagi tak kes budak nama yin hilang kat sogo ms mak pak die tgh soping..adooiiyaa..seram woo..beringat sebelum kenee!!

No comments: