LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, July 5, 2008

kemana arah kita hari ni abah??

ukail adalah orang yg paling sronok bila ummi jerit..yea!yea!nak jalan..yea!yea!nak jalan..he..he..maklumlah..dok kat pendalaman ni mudah cepat boring..jadi bila abah ajak p jalan ummi n ukail la org yg paling hepi!!kih!kih!

ukail dgn muke confidentnye posing depan kamera..


eh..eh..apsal menyorok kt blakang ummi camtu??sebenarnye..membe hubby aku tumpang sekali naik keta nak ke alor star..so..ukail ni biasala..pandai berlakon..bila jumpe org yg tak dikenali mula lah jadi baik..konon2 baik..he..he..dkat 1 jam tau dia dok camtu..pcaya tak??yela..dari naka nk ke alor star kan dkat 1 jam..he..he..
oo...rupe2nye ummi nak bli hset baru..patutla over2 hepi..kih!kih!ukail hisap gula2 dulu sementara tggu ummi pilih hset..
erm....yg mana satu ye??eh..nokia n76 takde?kene order??ish..potong stim tul lah!!ermm....pilih jenis lainlah..nanti malam takleh tdo plak..he..he..eh..gelapla plak gambo ni..
bagus betul anak ummi rini..duk diam je..tak kacau lgsung..camtulah sayang..senang ummi nak pilih hset..
akhirnyee....eh..gelap lagi..
nokia 5610 express music pilihan ku..ok ke??
bagi aku ok sangat..best!!

nasib baik aku beli nokia 5610 ni..abang ngah aku bgtau..rupe2nye nokia n76 dah tak keluar kt pasaran coz banyak problem..patutlah takde kt sume kedai,plak tu nk kene order plak..patutleeee....

4 comments:

DYLA said...

ummi ukail ni keje asik tukar hp je... hp yg lama tu nape?

fuadnis said...

mana ade asik tukar hp je dell....hp aku sblm ni dah 2 tahun lebih aku pakai..umurnye serupa ukail psl ms mengandung dl mengidam nk bli hp de kamera..hik..hik..hp lm aku bg hubby pkai..kali ni tiba2 teringin nk pakai hp baru..nk tukar selera..agknye nk mengandung kot psl tiba2 je mengidam..kah!kah!perasan lebih..

YAN said...

ko ngidam nak hp N76 ke? tapi 5610 tu pun ok ape...N76 kene order sebab aku dah pakai dulu... jgn mare ye nis...

fuadnis said...

yayan..haah..aku ngidam nk pakai n76..dah tbayang2 ms otw nk g beli hp tue..tp takde rzeki aku..5610 pn jadila..he..he..