LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, July 9, 2008

kalau dah nama musim buah..

nilah kalau dah namenye musim buah..berlambak2 dapat usah cakapla..dengan metua bagi..dgn jiran bagi..kami yg duk bertiga sampai tak tertelan dibuatnye..tapi mencekik gakle..he..he..malam semalam aku ajak hubby lepak2 kat belakang dapur.."abah..jom kita lepak kt belakang ni sambil2 makan buah..nanti klu biar je lama2 busuk lak..sayang kan..??hubby aku ok je..aku ajak ape je sure ok..ukail pn join sekali la..dia tukang makan aku tukang kupas..he..he..best gak sambil lepak2 makan buah..gelak terkekek2 kami kt blakang dapur tue,sambil makan buah sambil borak mcm2 cite yg berlaku sepanjang pagi tu..

penat mencekik malam tue..pagi tu kat sekolah perut aku memulas..haa hambik ko..makan tak ingat dunia..tapi bagus gak..pasal dah 2-3 hari ni aku tak berapa nk buang air besar..pasal diet kot..muahahaa....

2 comments:

yayan said...

wah... bestnye... Kat umah tu pun ade buah rambutan org bagik... buah mangga kat pokok lum ranum lagik... tunggu..
p/s : jgn mkn buah rambutan banyak sangat nanti batuk...

fuadnis said...

yayan,
nispun takut gak batuk tapi bila dah depan mate sayang je buah tu tak masuk mulut..he..he..tp alhamdulillah setakat ni tak batuk lgsg..