LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, March 20, 2011

sweet je dgr budak2 borak....

hari ni aku start mc....
ingat tak aku bgtau aku mc 5hari..??
tapi boring giler seh..
klu cuti sekolah takpe gak..
ade anak2 n suami..
ni cuti sorang2 mcm org mati kutu....huhu..

so bila dah cuti nie
keje anta dan ambik ukail g sekolah adalah dilakukan oleh my hubby..

depan rumah kami ni ade budak sebaya ukail..
kira kawan baik ukail la..
nama dia hadi...
sama sekolah dgn ukail kat pra sekolah..
ibu dia sama sekolah dgn nis gakle..

tadi balik sekolah ukail sampai rumah dulu..baru si hadi nie..
bila dgr suara hadi depan rumah..ukail pn bukalah pintu..

ukail : haiii..........................

hadi : eh....nak tak kite pegi taman?

ukail senyap..sebab die tau..kene minta izin aku dulu br leh wat keputusan..hahahaha..
yg aku kat dalam dah bisik2 cakap tak boleh....
ate nye baru kul 1230tgahri kan....
ape ke halnye nak main2 tengahaributa.......

dan jawapan ukail adalah.......(aku tak ajar yee....)

ukail : tak boleh..panas..nanti petang baru kite main..sekarang kene tido dulu...ok bye....

terus ukail tutup pintu..
tak dan kawan tu nak cakap ape2...hahahaha

yg aku ni dengar rase sweet jee....
paham pun dgn peel ummi die nie..
tak payah aku nak marah2 die..
die dah tau ape aku suke dan tak suke..
:-)


No comments: