LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, March 7, 2011

sabar menanti....menanti penuh debar....


lokasi : makmal komputer sekolah
tujuan : menyiapkan analisa peperiksaan (big boss nak segera)
kondisi : agak memenatkan naik turun tangga nak ke makmal nie..huhu..

kawan2 banyak tegur..
aku ni nampak cergas walaupun dah sarat mcm nie..
means cergas??
walaupun hakikatnya jalan dah mcm penguin..
yela..sebab aku ni..walaupun jalan dah serupa org main tarik kaki jee..
tapi aku ni totap aktif berjalan kesana kemari..
takdela main suruh2 org je nak itu nak ini..
nak potostat menapak sdiri ke pejabat..
takde main order2..
mendaki naik turun kelas tingkat 4
walaupun aku boleh jee panggil budak turun ke bawah..guna je bengkel KH aku tue..

tapi sekarang..
tadi...hari ini....
aku mengalah...
aku takleh mendaki lagi..
all my student kene turun bawah dah..
coz semua dah rase 'berat'....
tak berdaya okay..
balik umah je rase nak terjelepok....
yela..nak masuk 37weeks..
paling takleh blah..klu terserempak dgn cikgu lelaki..
mesti diorang tegur....

"ko ni mcm mengandung kembar jee.."

"isshh..berapa kilo la anak ko kuar nanti.."

"pegi tandas jaga2..mesti ade teman..kang terberanak sorang2 kan.."

hahahaha....macam2la.....
ada yg tak kurang tegur gak....

"aiitt...ade lg ko datang sekolah..ingatkan dah beranak..."

huhu....

apepun..aku tetap sabar menanti..menanti dgn penuh sabar....
cume sekarang masih berkira2 lagi..

nak ambik cuti 2 bulan ke 3 bulan yee????
klu 2bulan bleh rehat lama...
tapi klu 3 bulan takut jemu plak..
penin..penin......



4 comments:

@e_da said...

alang2 cuti 3 bulan la nis.. masa ni la nak rest bebetul ....hihihi

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waa cam ngandung bb boy je..eheheh
ape2 pon semoga selamat semuanya..amin

fuadnis said...

kak eida,
tula..ikut hati tu nak 3 bulan jee...tapi....tgkla nanti mcm mana....

rose,
tengok bentuk perut yee..??jgn terpedaya tau..tiap kali nis ngandung perut nis mmg muncung jee..hehe..tapi tgkla nanti yee....

DYLA said...

amik 3 bulan la nis... peluang... lgpun benda tu kene decide awal..