LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, March 18, 2011

perhatian yee.....

entry ni takde maksud ape2..
cume aku minta jasa baikla..
sesapa yg baca blog aku nie..
kalau betul2 ikhlas..
buatla secara ikhlas.........................

owwhh...tak paham??
maksud aku..
janganla baca mcm main nyorok2..
a dun like.............
klu korang jadik follower aku..
klik kat atas bahagian follower tu..means aku tau..
sape yg sudi menjengah blog aku..

then klu rase nak komen..komen je kat bahagian komen..
jangan pendam dlm hati..
aku tak takutla korang hentam aku klu benda tu betul..
klu salah mmg tak bolehla kan..
klu aku takut...
dah tentu aku set komen aku kene approve dulu br terpampang komen2 korang tu....

ade ke yg main nyorok2 nis????
ntahla....tepuk dada tanya selera..
(ramai je org lebih berminat kepada hot story..bila hot..baru nampak batang hidung..hoho....)



No comments: