LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, March 18, 2011

berubah laku....

sejak2 dah sarat nie..
tetiba peel aku berubah laku..
keje nak marah jee..
pantang silap sket...
hooii....aarrghhh....ape nie????
ade jela nak terkeluar mcm2 kat mulut nie..
agaknye letih sgt kot aku nie..
yg paling kene kuat marah adalah UKAIL IFWAT....
padahal aku dgn anak2 sgtla penyayangnye..huhu..

pulak tu ukail skrg pun "rajin" wat peel..
aku pun hangin jela..
kadang2 lepas dah marah tu..
aku mcm pelik je dgn diri sdiri..
nape ni beb....mcm org meroyan jee..
sket2 nak marah jee..huhu....

bila pikir2 balik..
aku rase aku memang penat..
penat bawak badan..
dan penat wat keje2 umah..
ate...klu dah ngandung..aku ni tetiba jadik rajin..
pantang nampak bersepah..nak kemas..
tak larat mcm sekarang pn ade hati nak wat keje banyak gak..

iyee...aku memang penat..
penat sangat..........................................
hanya blog tempat aku mencurah rase..
sebab my hubby pn tido je dr tadi..
penat balik dr keje..
dah tu nak mencurah kat sape lagi??huhu............


2 comments:

YaYaNsMuM said...

Takpe...kitorang sedia je mendengar..^_^ that's what friends for...Sabar jelah yerk...tak lama dah tu...^_^ same la kiter...dulu, yayansmum camtu gak...mcm rimau,
asyik nak mengaum je kejenye,hahaha!!
pembawaan budak..biasala kan...hehehe...

fuadnis said...

yayansmum,
thanks dear..kadang2 kita bukan perlukan suami kita sorang je kan..kita juga perlukan telinga kawan2 utk mendengar keluhan kita..betul kate yayansmum..THAT'S WHAT FRIEND FOR....