LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, March 19, 2011

baik punye landing....huhu....

mase ni otw g umah baru kami..
baru je ptg tadi..
sebab dapat panggilan dari astro..
haritu dah register utk pasang astro beyond kat umah baru..
:-)
lepas ni bleh lepak2 kat umah baru..ngeh..ngeh..

uzma ni mmg suka dok berpangku dgn aku..
kadang2 letih pegang bila die tido..
tapi sejak mengandung nie...
terutamanya dah sarat besar bulat cenggini..
lagi senang keje aku..

sebab??????????????



see.......baik punye landing dia tido atas perut aku..huhu....
mula2 aku tak perasan..
tgk2 dah tido..
still pegang n peluk dia lagila..
bila try test cuba lepas..
eh..eh..baik punye tersangkut dia dok atas perut aku..
takyah penat2 pegang die..hahahahahaha......
diepun tido tak gerak2 or terjatuh ke....



mcm mana tak maintain je die tido....
perut omak eh pun BAIK PUNYE BOLAT....hahahaha..........
yg adiknye kat dalam dah gedik2....
rase payah nak gerak2 kot sebab kakaknye landing kat atas..
hahahahaha.....


No comments: