LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, March 16, 2011

ikut jejak langkah....

sebab hari2 tgk abg dia asik wat keje jee..
belaja..belaja..belaja...dan belaja....
maka si kenit ni pun terikut2 peel abg die..

aku sibuk depan pc...
dia sibuk punggah barang2 tepi aku..
abis bersepah..
sket pun aku tak jeling dia watpe..
tetiba statik tak gerak2..
so akupun tengokla..
kot2 tertido ke....

rupe2nyee.........................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




sibuk "mengulangkaji" rupenye....
ape benda yg dia belek ntah...
gaya tu mcm ye ye oo jee....
hahahahaha......

bila aku tanya..
baca buku ke??
beriya dia terangguk2...kih kih..


dah puas meniarap...
duduk plak..
suke ati kola dik ooi..
janji jgn tepuk2 keyboard laptop ummi ni dah..
aman sket ummi wat keje...ngeh..ngeh..


5 comments:

@e_da said...

cekci la uzma... dah mak pak asik pegang kertas buku dan pen .. abg dia pun sama.. harus dia tiru... hehehe

YaYaNsMuM said...

Biasa la budak2 kan...macam sponge...habis diserapnya semua yang diorang nampak..hehe...
insyaallah, kalau diorang sentiasa berada dalam Bi'ah yang baik, mesti jadik anak yang soleh nanti kan?kan?kan?neway, comel ur Son,^_^

fuadnis said...

kak eida,
hahahaha..terseksi lak rini...auuuww...malu kat mika..hehe....

yayasmum,
betul tu...insyaallah....:-)
anyway uzma ni actually my daughter..hehe....

YaYaNsMuM said...

Alamaksss..ur dotter ker?erks...hhehe...tgk sekali imbas jer...that's why yayansmum thought boy...hehe....

fuadnis said...

yayansmum,
it's ok..lagipun tak berbaju kan..pulak tu gaya die mmg mcm boy sket..hehe....