LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, March 23, 2011

sepatutnya........

klu ikut kan..
mase uzma dulu..
aku dah bersalin dah hari ni..
huhu....

aku lahirkan uzma 8 hari awal dr tarikh due date..
tapi tula....
dah namanye main bantai je bg tarikh last peod kat doc..
so mcm errmmm......................

bila la baby nak kuar yee....
mlm td dah sakit2 kontraksi dah..
baby asikla mengeras je sepanjang malam..
pantang aku terjaga dia mengeras..
so suprise la sayang........

mmg nak sama tarikh besday dgn abg ukail kee????

eh...aku nak tanya korangla....
pengalaman korangkan..
terutamanya yg punye anak lebih dr sorang..
klu pengalaman org lain pn takpe klu u all tau..
biasanya..sama tak anak2 korang dilahirkan?
maksud aku....
katela anak 1st awal seminggu..
so anak yg 2nd pun mcm tu gak ke?
or lewat plak ke...
or terawal lebih lg kee....

cer cite........cer cite........cer cite........


4 comments:

luvyayan said...

Anis, anak2 aku berbeza no.1 awal 2 minggu yang ke 2 awal 1 minggu yg ke tiga awal 2 minggu... tak tentu la nis...

fuadnis said...

yayan,
yeke....tak penah ade yg overdue ye yan..aku risua je nie..huhu..anyway thanks bebanyak yee sbb sudi share pengalaman....:-)

ida_F said...

samala. tapi anak aku plak yang 2nd ngan 3rd cam sama. awal 2 minggu.

rilek2. akan tiba masanya.. hehe

fuadnis said...

ida,
bukan pe..rase suspen jee..huhu....