LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, March 21, 2009

taiping 3..di zoo taiping..


dah sampai..seawal kul 9 lebih kami dah terpacak kat zoo..bg posing dl anak bujang aku nih..
dia suke syok sdiri tau bila aku snap pic dia..dia ingat dlm gambar bleh nampak kot mulut dia gerak2..

dan lagik memek muke dia..mencik la ambik gambo ko mcm nie..

over kontrol plak..ape2 je lah ko nie..

dlm train..sudah tentu key naik train..dgn keadaan camni takdelah aku menyerah diri utk bejalan..tidaakk...ummi n abah pn nk pose gak..abah..nape u tambah gelap skrg??oo..br pas abis olahraga kt UUM tu yek..alasan..kui..kui..wah..ummi dah berani tayang muke??tombam gilo..!!redha je la..
sesi pembelajaran mengenal binatang..ms ni ukail teruja gile tanya kt aku n hubby..tu apa? ni apa?aku siap jd mcm cikgu tadika..lps sebut nama binatang tu, siap bg sound lagi camne.."harimau...auummmmm...!!!muaahaahaa..
serius tau belaja..kejap duduk..kejap bangun..


oh ye..ni faris..anak membe hubby..yg depan tu diorang la..sorang lagik anak diorg girl...nampak kepala jek..

pssstt..sampai kat hujung jalan tu,yg bawak train tu kate ade lagi tempat apa ntah..bla..bla..klu nak turun bleh turun..aku tgk nampak pintu exit dah..okayla..klu nak jln pn sket je..maklumlah aku mana nak larat jln banyak2..pastu kami pn pusingla tempat yg dia ckap tu..ingatkan sket je..mak oi..adelah dkat 1kilometer lebih..nak patah balik tak mgkin dah..tetap teruskan..siap duduk berapa banyak kali lah..aku rs klu dah sampai ms bersalin mau aku terberanak kt situ..perghh..gile..sebab tu mlm tu sampai umah aku jem ats katil!!

No comments: