LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, March 9, 2009

apa sarapanku hari ini??

rini aku dah plan tak nak kemana2....cuti pun sehari je kan..baik dok umah je..rehat2..lagi plak rase tak best je nak jalan pasal sok orang JPN(jabatan pendidikan malaysia) dan mgkin juga wakil dr PPD(pejabat pendidikan daerah) nk datang buat pemantauan pengajaran PPSMI yg skrg tgh dok sibuk2 meletup kat tv..samada nak dihapuskan or tidak....hampeh je rase..sejak PPSMI diperkenalkan..kebanyakkan prestasi murid2 dlm matematik and sains merundum terutamannya kat kawasan pendalaman..ramai guru2 rase projek ni SIA-SIA!!..termasuklah aku..

tapi nak wat camne..redha jela..so baik aku wat preparation lebih sket utk esok....

tersasar tajuk plak..!!

actually aku nak cite apa aku buat pagi ni..

apa sarapanku hari ini??



hanya lempeng dan sambal cili api ikan bilis...sodap woo....

hubby tanya nak beli sarapan ape..aku kate takyah beli..coz aku teringin nak makan lempeng n sambal cili api ikan bilis..so gagahla buat gak..

dah agak dah..abis2 makan mata rase ngantuk..penangan santan dlm lempeng la ni..hik..hik..

petang ni nak makan ape sayang??

nasi daging wokey??....................nyum...nyum....

oh ye..roti ade lagi ats meja..nanti expired lak....

nanti i buat roti goreng sardin ye buat minum petang..

dah hilang mabuk ni..rajin lak memasak..he..he..

2 comments:

@e_da said...

Amboi nis nampak sedap pulak.. nak buat gak la lepas ni..heheh.. skrg ni ida takleh tgk gambo makanan.. cepat je kang rasa teringin jugak.. bahaya.... hehehe

fuadnis said...

eida,
buat..jgn tak buat..he..he..pastu eida n hubby lak terbongkang kene penangan santan..hik..hik..gurau jek..nis pun sejak2 dah berselera ni pantang terbayang ape je..mesti nak makan..lagi dasat..kui..kui..