LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, March 6, 2009

selesai sudah utk hari ini....

alhamdulillah..pagi ni(800-1000am) selesai sudah satu lagi sesi..ini bermakna ade lagi 11 sesi....actually aku baru je wat 1 sesi semalam..iaitu sesi yg ke 6 la..kira hari ni sesi yg ke 7..tu pun buat secara mendadak semalam..pasal cikgu bahasa inggeris budak2 ni tiba2 tak dapat buat..klu ikut tu malas nak buat klu mendadak mcm ni..pasal otak aku dah set wat utk hari jumaat je minggu ni..tapi..erm.....argh.....pikir punye pikir..takpelah ..aku wat je la semalam(dlm hati takyah buat hari jumaat..bleh relax2....)

tapi....lain plak jadinye..atas permintaan anak2 murid aku..diorang nak juga rini buat kelas tambahan..so rini pun aku buatlah sesi yg ke7..secara tak langsung cepat sket abis kelas aku..he..he..

kesimpulannya....penat mcm manapun..tak larat mcm manapun..aku jadik kuat kerana SEMANGAT ANAK-ANAK MURID aku..........

dan juga yg lebih memberi aku kekuatan adalah bayi dlm kandungan ku ini....semoga terus dilindungi allah s.w.t....amin..........

No comments: