LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, March 17, 2009

banjir lagi..........!!

dah 3 kali termasuk kali ni kuarters kami banjir lagi..kali ni aku dpt tgk dgn mata kepala aku sdiri..sblm ni penah terjadi tapi aku takde kat umah..sekali ms aku kat selangor..kali ke2 aku kat alor star tgh makan2..sampai2 umah dah surut..jadi tak dptlah saksikan..hari ni jadik lagi..mujur aku tak kemana2 hari ni..

mula2 tu dgr la bunyik hujan tapi tak expectla nak jadik banjir..matapun tgh sedap lelap..sayang nak bukak hujan2 lebat cenggini..he..he..cume yg aku perasan bunyik hujan lama siap gurun berdentum segala bagai..

tiba2 dgr hubby aku mcm jerit ala2 batak..muaahahaa..

banjir..banjir..!!

akupun jadik batak sama, terus bangun..selak langsir..iyela..banjir..tgk jiran2 sibuk alihkan keta yg parking belah bukit..takut kete masuk air ..almaklumah air naik agak tinggi gak,plak tu ade kete yg jenis lowed..paham2 jelah..

aku jadi mamarazi..snap sana sini..nak tunjuk kat u all lah..he..he..org2 sibuk alihkan kete..aku plak sibuk snap air banjir..xde perasaan..kih..kih..


abis naik air pokok tanaman jiran bawah..

see my car iswara n avanza..walaupun air naik gak tapi masih selamat..sebab parking kami tak menghadap bukit..

kosong..sume kete terpaksa dialihkan..
dan lagi..bleh berenang kuak lentang tau u all..he..he..

No comments: