LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, March 18, 2009

6th of 6th - tunfrida....

tunfrida telah tag aku..ambik gambar yg ke6 dr folder yg ke6..

the instruction goes this way;
1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.



and so, below the description of the above photo;


he..he..gambo ni diambil ketika aku masih dlm pantang dirumah mentua aku..ms ni ukail masih lagi separuh breastfeeding dan separuh minum susu botol pasal susu aku tak banyak lagik kuar ms tu..after balik keselangor br full breastfeeding pasal dah kene urut dgn wak kiah org bukit badong..tersumbat agaknye..kui..kui..

hubby pun tertido kepenatan sebelah ukail ms menyusukan ukail..so sweet tgk gambor nie..suke sangat..!!

....erm..bleh tak klu tak tag sesapa..sebab nispun selalu lmbat jawab tag org..seganlaa..he..he..

6 comments:

tunfrida said...

kesian ukail, napalaah abahnya tinggalkan botol gitu je kat mulut dia. hehh

tapi ok lagila kot daripada tangan abah dia yang pegang botol tepek atas muka ukail (kes tertido).

fuadnis said...

tunfrida,
takpe..ummi nye sentiasa memerhati..kesian kat abahnye pasal penat mnguruskan surat beranak dan lain2..umminye plak takleh tido pasal bengkak susu..huh..

YanDarwisy said...

Tidokan anak, tertido sekali? Ke kes pakej kalau tidokan anak, bleh tido sekali... sian ukail kene sumbat botol susu kosong.

fuadnis said...

yandarwisy,
kire bleh la pakej sekali..kui..kui..mana sumbat botol kosong..ade lagi tu susunyee..

aNnA_jaN said...

salam kenal... ;P

fuadnis said...

anna_jan,
hai salam kenal..selalu2la singgah blog ni yek..