LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, August 30, 2008

suami bengang..aku marah..anak pun fed-up!!

aduussss....banyak2 masalah ni yg paling aku tak tahan..kalau dah sampai musim nye jgn cakaplah..macam duduk sebelah tong sampah..perghhhhhh....haru sungguh..sebab tu kat umah, aku selalu dah siap sedia dengan perangkap lalat jenis gam ni..nak kate ade sampah tak buang tak pun..setiap hari buang sampah..tapi dah memang nak jadi..mesti ade musim nye lalat banyak..ingatkan kat umah aku je..rupenye kat umah orang lain pun ade gak..nasiblah ko lalat..


tengoklah ni..banyak gile kan..aku n hubby aku tiba2 bleh jadi batak lak tgk lalat sebanyak nie..cube bayangkan kalau lalat ni masih berterbangan lagi..mau aku bleh tak nampak muke laki aku..muaahaahaa....hubby aku bengang gile sampai cakap.."mau beli 10 peket perangkap lalat pun tak cukup ni!!"kih..kih..geli hati aku mendengornyee..yang aku ni marah,maki tak menyudah..bayangkan..aku tengah masak,lalat pun menari2 menyanyi kat muke aku ni..kalau bleh sepak memang aku nak sepak jek..mujur pipi ko kecik lalat!!he..he..yang ukail plak menjerit2..marah..nak tengok tv pun tak senang..fed-up tol dia..last2 abah dia pasang kipas kuat2 tala kat dia..kurang sket..

pssstt...sebenarnye lalat tu taklah berterbangan banyak2 camtu sekali ..gile ko..mau aku lari dari rumah..he..he..lalat2 tu mcm datang sket2..agaknye bila kawan2 lalat tu dah melekat kat gam tue..lalat2 lain datang cari kawan2 die yg hilang..last2 sume melekat sekali..muaahaahaa...gambor diatas ni adalah hasil tangkapan dari pagi hingga ke petang..kalau bleh jual lalat2 nie mau den kayo!!kih..kih..

No comments: