LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, August 6, 2008

ke taiping pergi meminang..

ahad yg lepas, aku ke taiping utk pegi meminang..wah terlebih sudah..mcm nk g meminang utk ukail plak..actually sepupu aku yg bertunang,abg naim yg bekerja kt maybank bangsar..dapat org batu kuarau taiping..whole family selangor btolak tengahari sabtu n sampai di tempat menginap petang..suria apartment bkt merah..saje duk situ bleh p mandi manda..aku saje wat kputusan btolak pagi ahad tu je coz nak wat sarapan utk diorag..lagipun dekat je..dlm 2 1/2 jam je..aku teruja sgt nk jumpe ahli keluarga sampai ckap dgn mak.."mak,nanti nis wat bihun goreng n goreng cempedak as sarapan ye.."mak aku kate..'ok gak..lgpn makan kt hotel ni bkn sedap sgt,lgpn tak puas..wah...rajin kan aku..bangun pagi2 kul 430 pagi masak bihun goreng ..2bgkus aku masak..
dan cempedak goreng..
huwaahhh....mengantuk giler...perjalanan dipagi hari..tapi hepi n tak sabar jumpe diorg..psstt...rini aku cuti rehat psal nk join rombongan ni..kan ahad keje kt kedah..
ukailpn tak mandi lagi..bawak baju, mandi kt hotel je nanti..diapn syok betul tdo lagi dlm kete..
muaahaahaa...sempat lagi posing dlm kete..ayu la kononnye tue..nampak tak ade budak belum mandi kt belakang aku tue..??he..he..

4 comments:

~dyla~ said...

nis,
rajinnya pg2 masak byk2 tue.....

ala teringin nya cempedak grg...... lum brani mkn la.....

fuadnis said...

dell,

aku ni taklah rajin sgt sbenarnye..tapi ikut mood aku..dan utk sapa aku nk masak tue..jika mereka adalah antara yg sangat2 aku sayang..bangun kul brape pn aku sanggup..sebab..mereka adalah kekuatan dlm hidup aku....dan kerana merekalah aku terus kuat..

yayan said...

Anis,
Rajin sungguh anak omak... Heheh... Terharu beb... Aku emosi sket tang mak2 ni...

fuadnis said...

yayan,

yela..aku kan dok jauh dari mak ayah..jadi bila dapat berjumpe tue seronok sangat2lah..ape nk buat..anak omak..he..he..