LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, August 19, 2008

selingan : u all dah tgk iklan petronas yg terbaru??

dah dua kali aku tgk iklan petronas yg terbaru sempena hari kebangsaan nie..pelakon yg aku kenal dalam tue dah tentulah afdlin sauki sebagai bapa(ada gerai buah2an)..dan yg berlakon sebagai anak(waktu kecik)aku tak taula nama budak tu sebenarnye tapi yg berlakon jadi shazlan dalam hikayat putera shazlan kt astro ceria..
aku memang suke tgk iklan2 petronas..banyak bawak mesej..mula2 aku tgk iklan nie..aku rase kelakar sgt cara afdlin jawab kat anaknye setiap kali anaknye mintak sesuatu..tapi last2 sekali..sangat menyentuh hati oooo....berlinang air mata aku..cedih sangat!aku nk cite jalan citenye pn nanti jd tak best lak..korang tgklah sdiri yek..

syabas petronas!!tapi boleh juga ditayangkan sempena hari bapa..

2 comments:

~dyla~ said...

aku dah tgk. kali pertama tgk teruja habis... bagus iklan tue...

fuadnis said...

dell,
kan best kan klu anak2 kita pn wat suprise kat kita gitu??wah..berangan!!he..he..