LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, August 10, 2008

step 1 : ketika baru nk bkenalan....

waduh..selim melim betul aku waktu ni..pinggang 24 je tau(ideal la tue..)skg...??tak sanggup nk ukur..he..he..berat pn 48kg je..skg??naik 8kilo..huuwaa...masa ni aku baru posting..keje kt belakang umah je..pg sekolah pn naik moto,kan dekat je..lagipun masa ni lum ade lesen kete lagi..

pagi2 b4 nk g keje siap sempat pose lagi..ms tu kan anak dara..takde benda nk kene urus..skg jgn haraplah..nk urus suami lagi..anak lagi..kasut pn mesti matching ngan baju tau..skg??kalau tak sempat main sapu je mana dan..muaahaaa...haru!!
haa...kat belakang tu la motor aku buat pg keje..nouvo..harta pertama selepas baru mula bekerja..tupun ayahanda yg hadiahkan..saje..anak manja..tapi aku untung gak..bila kawin je pindah kedah hubby plak hadiahkan kete..demand tul kan..he..he..muke pn ceria je masa ni..yelah..org tengah bercinta...dgn sapa??lawyar??majestrit?ahli muzik??bukan......
dengan cikgu sekolah menengah je..tuuuu....buah hati aku....no 2 dari kanan..cikgu usrah b. abdul rahman..
camne bleh kenal??tunggguuuu....episod yg seterusnyee....suspen jee....

6 comments:

~dyla~ said...

sile ke blog saya. anda kene tagged.. yeeehaaa

chugie said...

waduh..suspen tuh.. cepat ar update nis.. x sabar nk bc luv story ko ni ekekekekek:D

YanDarwisy said...

Hi...Slam perkenalan. Saye kwn Dyla

yayan said...

Teruja

Azura said...

uihkz... love story ker??? huhuhuhu best..best...

salam singgah, maaf lah datang tak berjemput...
jemputlah ke ruman

fuadnis said...

azura..
singgahla..tak mengapa..sesuai utk sume yg ikhlas berkawan dgn saye..