LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, August 5, 2008

berani kerana benar takut kerana salah..

kenape aku keluarkan entry camni plak kali ni ye..??suke hati akulah..dah blog aku..jadi aku bebas utk mengeluarkan,meluahkan..wah..cam marah lagi jek..taklah..cume aku tersenyum sinis sket plak tetiba..kenape??puas kerana....

tepuk dada tanya selera..seseorang tu akan berani kerana benar dan pasti takut menghadap bayang2 kalau salah..masih lagi tak paham??hanya orang yang terkena batang hidung sendiri yg bleh paham.eeii...aku ni cam jahat plak cakap camni..kenape yek??datang bulan kot....eh..taklah..ni dah pertengahan bulan..muaahaahaa..

biarlah..biarlah rahsia..orang baik takkan ceritakan keburukan orang lain depan orang..macam aku..biarla aku sok sendiri kerana kepuasan hati aku nie..muaahaahaa...memeningkan kepala org lain jek bila membaca ni..

No comments: