LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, August 8, 2008

dan lagi ....dude harlino..

dan lagi dude harlino..dek krn frust tak dapat tgk episod mlm td,aku balas dendam cari pic dude banyak2..muaahaahaa..tapi takpe..ulang tayang episod yg aku miss mlm tadi ade hari isnin depan..kenapa aku frust sgt??pasal malam tadi la doktor rado berterus terang dgn intan yg dia suke kan intan...(mcm mane aku tau??sebab masa scene tu je mata aku bleh tercelik jap dr tido..tup..tup..keluar perkataan...BERSAMBUNG...huuuwwaaa.....frust tol aku..!!scene yg aku tunggu2 terlepas jugak akhirnyee..

hensem kan??bagi aku laaaa....muaahaahaa..
ni la naysilla mirdad..anak lydia kandou yg berlakon sebagai intan..(sebelum ni ade dlm cite liontin)heroin kepada dude harlino..


pasangan yg comel gitu dlm sinetron nie..
alahaaii....romantiknyee....sesuaaiii gitu...

No comments: