LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, August 6, 2008

sambungan kisah ke taiping....

ni lah suria apartment tempat ahli2 rombongan meminang..kalau kita melalui highway ke utara kita akan nampak apartment ni dari highway..tempat dia sgt ok..harga berpatutan utk tempat class cam bukit merah ni..

elok2 aku sampai, bapak aku siap jerit n melambai dari tingakat 7..muaahaahaa...lapar..tggu bihun goreng aku..he..
ukail n sepupunye(anak akak aku)..
baiknye...sopannye...anak sapa ni??he..he..
mesra..manja2 gitu..ambik kesempatan berposing sementara tggu yg lain bersiap..
anata barang2 hantaran utk btunang..
attention pn dalila..!!aku snap pic ni coz teringat kek ulangtahun pkahwinan ko ritu..mmg pesen skg yek kek kecik2 camni??cute je..ukail berapa kali sik jengok kepala tgk kek ni..bkenan sgguh die..
yg kanan tu la bonda aku..bersama bondanye..he..he..nenek aku daa....
sebahagian ahli2 rombongan..yg kiri sekali berkemeja hitam tu la yg nk bertunang..bkn yg bersongkok tu key..tu bapak akuu..jurucakap..
baru nk nyetat berbincang..
mak aku wakil kepada arwah adiknye menyarungkan cincin..(makcik aku tak sempat tgk anak tunggalnye nk kawin..meninggal dunia akibat kanser payudara..sedihnyee..)
ni lah tunang abang naim..bakal melangsungkan pkahwinan hujun tahun ni..
sebelum berpecah balik..akak aku sempat posing,,jgn tak tau..yg snap pic ni ukail..muaahaahaa...

yg bestnye..sebelum kami btolak balik, pihak perempuan telah membekalkan kami buah durian berlonggok2 siap bagi tempoyak lagi..mmg terlampau banyak.family aku suke kegembiraan yg melampau sampai hilang rase malu..muaahaa..tak ingat rumah org dah..penuh sume bonet kete..maklumlah memang tinggal kt dusun..batu kurau..kat anak kurau..menurutnye memang hulu,kira jalan mati bagi kampung tue..tapi on the way pjalanan balik jgn cakaplah...satu kete bau durian memang pekat gile..naik pening kepala aku dibuatnye..pastu hubby aku siap ambik satu pokok pandan dari umah maknye utk mghilangkan bau durian..last2 skg bila aku buka kete je sik bau pandan..muahahaaaa....

3 comments:

DYLA said...

nis, ukail ngan anak akak ko sebaya ke?

cantek apartment tue.. bape harga dia?

fuadnis said...

dell,
kalau nk ikut diorag tue sebaya tapi sebab lain tahun lahir jadi tak sebaya la..beza 3 bulan je..anak akak aku lahir 31 disember 2005, ukail 27 mac 2006..sayangkan??anak akak aku lahir hujung tahun..

fuadnis said...

oh ye dell,

aku tak berapa pasti rate sebenar apartment tue tapi yg aku tahu apartment tu ade mcm2 jenis bilik..yg masuk2 terus nmpk katil dlm rm180++ gitu dan yg ade ruang tamu dlm rm 200++ je..