LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, August 8, 2008

dude harlino....aku suke kamu banget!!

wah..pengakuan berani ni..aku obses sgt dgn die ni..tiap hari kalau tak pandang muke die jadi rindu banget..sampai laki aku takleh kate ape..dia redha jela..jeng..jeng..jeng..sapa dia ni sebenarnye????muaahaahaa....mesti yg baca ni jd panik kan..sebenarnye aku baru je kenal dia ni..dapat jumpe pn petang..takpun malam..klu dah jumpe tu memang tak berganjak pn..mate tak lepas pandang..waduh..waduh...dasat punye penangan nie..sapalah die nie sebenarnye yg cube menggoda isteri org ni..tak tau ke aku dah ade anak??muaaahaaahhaaa.....

sebenarnye.................................................................................

dialah pelakon pujaan hati aku..kih..kih..kih..kih..aku minat sgt dgn dia..tapi jgn salah sangka..aku minat dgn lakonannye..sgguh menyentuh hati..pasal pe aku ckap camtu??banyak2 pelakon takde sorangpn yg bleh buat aku menjiwai cerita tue..tapi dude harlino ni baguihlaa..(lorat kedah noo..) dahla muke hensem..manis gitu..comel gitu..bila die berlakon..bleh buat aku menangis...gelak gile2..tersenyum perasan..muaahaahaa.. aku suke gile!!actually aku mula minat die ni sejak aku tgk lakonan die yg digandingkan dgn naysilla mirdad(anak lydia kandou) dlm sinetron intan yg keudara jam 4 ptg n 11 malam..die berlakon sebagai doktor rado..dlm cite ni die mmg smart gile!!dia ade gak berlakon dlm cite anakku bukan anakku kul 230 ptg tv3..dlm cite tu die berlakon sebagai taufan tapi dlm cite tu die selebet sket..aku tak suke lak tgk gaya die selebet..

klu u all nk tau jalan cite,sape2 yg ade astro kt umah tue..aku sarankan u all tgkla cite intan nie kt astro prima..bagi aku best gile..!!memang kelakar n feeling gitu klu tgk lakonan die..waahhh....terlebih sudah..oh ye..dl cite ni pn ade meriam bellina tau..diepn aku minat sgt!!dia memang pelakon hebatlaa!!

pssttt....mlm tadi aku frust sgt sebab tak dapat tgk cite tu coz bleh tertido plak..siap bleh tjaga n cakap tgh2 malam kt hubby aku.."abg..cube bukak tv,tgk info..sok ade tak ulangan cite intan malam tadi..??"muaahaahaa...betapa aku minat sgt lakonan dude harlino tu kan??sampai tak bleh miss tgk cite die..

4 comments:

DYLA said...

erm.. encem gak...
aku ngak pernah nonton sinetron itu...

mgkin mlm ni bisa sih.. hehehehe

fuadnis said...

dell..
malam ni takde..cume ada hari isnin hingga khamis..ulangan jam 4ptg n episod baru setiap jam 11mlm..tgk yaa..kamu pasti sukak!!he..he..

sayer said...

hehe
suke giler tgk intan tapi..
duk kat kolej takleh tgk
asal cuti mesti tak miss
yup dude gorgeous
walau tak hensem sgt hehe

Siti.Khatijah said...

intan ni pon ada kul 8 pagi tiap hari jumaat,sabtu ngan ahad
tapi yg kul 8 ni episod awlnya
klau demi intan,korg sanggup ke nk bgn?hehe