LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, August 10, 2008

rajinnye anak ummi....

lagi cerita tentang ukail..bila kat umah dia memang tak reti dok diam..diamnye masa tdo jela..akupn kadang2 pening dgn perangai die..lagi2 bila org lain tgh tido..dia bukan senang..dia tak bleh tido dia babitkan orang lain plak..bengang aku..dipijak2nye badan aku..ditarik2nye rambut aku..bila aku marah dia cari mangsa lain..tak lain abahnye laa..sudahnye sume org takleh tido..puas hati tol dia..ni pn bila aku tgh wat entry ni, dia nampak gambar ni ..u all tau dia wat pe??dia punggah baju yg dia tgh gosok dalam gambar ni dalam bakul(lum basuh..)terus dia capai sterika..gosok..yg herannye,bleh plak dia jumpe baju tue..tekun kan..tapi takde maknenye sayang..apsal wayar tu tak sambung kat suis????muaahaahaa..tapi ummi senangla lepas ni..kalau ukail nk g sekolah..bleh gosok baju sdiri..he..he..

p/s: ukail la ni tgh selsema..cepatla sembuh sayang..hujung minggu ni ummi n abah nk bawak sayang p mandi manda kat carnival waterpark....nak tak????

No comments: