LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, October 10, 2009

yang ditunggu2 akhirnya tiba jua....

fuuuhhh....lama hokey nk tggu benda ni dapat kat tangan aku..bukan salah yg mengepos..dan bukan salah aku yg menerimanya..

sume salah pos malaysia..!!marah gak nie..

very the lembab tau..(jgn marah aaa....ni luahan jujur nie..)

coz pos ekpsress tu tak sesuai tul dibagi nama...mmg tak ekspress langsung..hehe..

apapun...alhamdulillah...dah selamat gak sampai kat tangan aku...

tq dell..menunaikan hajat aku..cayang ko..!!hehe...



dijamin sampai esok konon...dekat seminggu baru sampai kat aku..nasib tak meroyan..cisss...!!



ngueeeheehe......baby tight...teruk bebenor kedah ni kan..payah tol nak jumpe baby tight..sampai kene import dr selangor..hehe..(dpt duit raya sekali tau dr auntie dell...tq!!)


kene paksa pakai..padahal abah dia dah standbykan nk mandikan UZMA....hehe..isshh..montok tol peha anak aku nie..


gediks tau..!!dia suke sgt aku agah dia ms nak snap pic...


dan lagi......

psssttt....nak lagi auntie dell....ada lagi tak yang cun2??hehe....





5 comments:

CikMin said...

hihihi..marah lak org kedah baca statement ni kang....cantik la baby pakai tu...

DYLA said...

bukan aku dah komen ke sblnm ni.. takde plak ni ha..

fuadnis said...

akupun heran...nape takde respon....

DYLA said...

betul. aku dah komen. panjang aku tulis. aku ingat ko delete .. sedih aku tau..

dah aku tak ingat apa aku tulis. takpe la, aku tulis yg baru. kekekekeke.

lawo uzma pakai, nanti ko carikkan blaus or tee yg ala-ala labuh sket. lag lawo pakai. pakai ngan gaun pun lawo...

ketat sket ek? tu la uzma, aunty dah soh diet degil. (dia nak tiru aku tu.... )

eh nanti kalau aku ada nmpak lawo lagi aku bgtau k..

fuadnis said...

dell,
ko sedih ingatkan aku delete??aku yg sedih tau..aku ingat ko tak heranpun aku tunjuk gambar ni..tak komen ape2pun..huk..huk..

amacam??ade yg cantik2 lagik tak??