LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, October 4, 2009

kelakar sangat bagi aku........

petang semalam aku baring diatas katil bersama anak dara aku..

bergomol dgn dia..bersembang sakan dgn dia..syioookk.....sangat...!!

tiba2 dtg anak bujang aku mengganggu..besalah..dengkila tue..

dah la bogel..(after mandi..) pastu terkinja2 atas katil....kacau tol!!

aku : eeeeiiii....tepila along...kacau je tau..dah la tak pakai baju...tak malu ke??

ukail : ini bukan along la ummi...ini ukail ifwat...(sejak akhir2 ni dia dah takmo bahasakan diri dia along..dia lebih suke menyebut nama penuh dia....bagusla kan??)

aku : oh ye ke..ok..ok..eeii..ukail ifwat..pegila pakai baju...nanti ummi panggil kucing gigit ko** ukail ifwat baru tau..

ukail : takmo...takmo...(sambil jerit ketakutan..)

aku : eeyaauuu.....(aku buat bunyi kucing..konon2nye nak takutkan ukail la...)

tiba2 dia bleh menyahut korang....gelihati sangat aku masa tue..

ukail : woo...wooo....

aku : haa...haaa....bunyi apa tu ukail ifwat????

ukail : bunyi anjing la ummi.....


aku gelak dekah2 tak berhenti siot....tersangat la gelihati bagi aku masa tu..ingatkan bleh la nak takutkan dia..rupe2nye dia lebih bijak dari aku u all...

korang tak paham lagi??

yela..kucing kan takut dgn anjing..so bila aku bunyikan kucing..ukail balas la bunyikan anjing...

ukail buat bunyi anjing dgn harapan takdelah kucing datang nak gigit ko** dia...

wakakakaa.......kelakar kan??korang rase tak????tak???

biarla aku gelak sendiri.......wakakaakaa......mmg kelakar sekali sekala tgk gelagat anak bujang aku nie...makin cerdik rupenye.....

4 comments:

Nurul Izwah a.k.a ieWa said...

hahaha.. lawak le ukail ni..
yerla bdk skang mmg bijak..
kenkadang x duga btol apa yg hendak dikatanya..
apa pun anak2 mmg penghibur hati..
comel uzma skang.. sgt semangat mcm x gaya umurnya.. ehehe

fuadnis said...

iewa,
betul tau..mg kelakar..bkn nak puji anak sdiri pandai..tp yg mcm iewa cakapla..kita tak terduga apa yg diorang nk cakap/buat..mmg anak penghibur hati..nis sokong..

uzma mmg semangatla..baju2 dia semua over saiz tau..

chugie said...

sengal lah ko ni nis.. anak ko buat lawak sbb ko yg ajar lah gknye ni ek? hehehe...

fuadnis said...

chugie,
tiba2 aku rs bersalah lak..mgkin kot dia jadik gitu sebab aku..wakakaka....