LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, October 14, 2009

tak lena tido kerana 230ribu..........

penin ni kepala mak..

230 ribu...230 ribu...230ribu.....

dah mcm org angau nih...asik2 sebut 230 ribu.....

hehe..mcm cite RM8888.88....korang ingat tak cite tu..??

ala...yg pasal bakal mak mentua mintak duit hantaran banyak tu tue..

haaa...mcm tu la aku..tp 230ribu tu bukan mak mentua aku minta kat aku....

klu dia minta..dah lama mak ceraikan laki mak...hehe....lawak jee....

korang agak2 aku nk buat ape dgn duit banyak tu???banyak tuuuuu.........mmg banyak!!



ihsan dr google



ihsan dari google

ingat aku ni main2 ke??iye...aku nak beli tanah..tanah yg dah ade pokok getah..tinggal toreh je..

haa...tu pasal la aku dah jadi penin..laki mak ajak share wat pinjaman nak beli tanah ni..bukan sket2 tau..

mak nak bawak kuar RM2300 pun mak dah nak pitam..ni plak nk wat pinjaman 230ribu..tu yg mamun 2-3 hari ni...

aku pinjam 100ribu..bakinye laki aku..korang ade berani???aku pun sebenarnya tak berani...huhu...abislah gaji mak tiap2 bln tggal seribu je klu wat potongan utk pinjaman ni....

tanah sebanyak 14 relung...dijangka tiap2 bln dpt pulangan lebih kurang 4ribu..

tapi semuanya belum pasti lagi..tggu apa plak kata pak mentua aku..klu dia kata pokok2 tu okay...yee..kami akan membelinya...

penin tak abis2 lagik ni....(bertindak membeli krn memikirkan masa depan yg lebih cerah..insyaallah..)

2 comments:

DYLA said...

kalau aku tak kisah 100ribu tu asalkan tanah tu konpem dtg pulangan & bukan kawasan banjir.

tun.frida said...

a good investment to make.

so, siapa akan jaga kebun tu nanti?