LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, October 19, 2009

memang ia terjadi sekali lagi....



semalam kan aku anta UZMA INSYIRAH g klinik kan..

memang semalam ade kene cucuk..

betul....org lain berjaga2 takut anak demam after cucuk....

tapi aku berjaga2 takut UZMA kene kembung perut....

balik dr klinik, UZMA tido kepenatan....dah dekat petang masih lagik tido....

aku dah berdebar2 tggu dia bangun..

klu ikut yg lepas..petang nak dekat malam tu UZMA dah start kembung perut....

oh yes....confirm..elok2 celik mata je UZMA terus menangis mcm org kene pukul...

sah!!kene kembung perut lagik...elok je aku dukung dia menggelupur terkentut2..

cepat2 aku buka baju n tuam perut dia..then sapu minyak YUYI..sambil2 urut tu dia terkentut2 lagik tapi mcm tak berapa lancar....

nangis2....aku susukan ..dia tertido....

dlm sejam mcm tu...bangun..dan nangis lagik....akupun ulang benda yg sama..dan UZMA tido lagik..bangun tido menggeliat sana sini...creett.........!!berak rupenye..

terus lega dan tido sampai keesokannye....

huh....ko ni mmg lain dr yg lain la UZMA ooii....



No comments: