LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, July 25, 2009

UZMA INSYIRAH sudah 3.75kg....

taadaaaa...............

inilah wajah terbaru anak dara aku..baru bangun tido..uzma sangat behave..
tak banyak karenah..sangat senang menjaga dia berbanding abangnye ukail ifwat..

lain anak lain ragamnye kan..

bangun hanya bila lapar....takdelah org kate mengada2..klu orang lain berjaga malam pasal baby meragam..tapi terbalik dgn aku..aku plak yg berjaga malam menunggu dia nak minum susu pasal takleh tido..tek dah bengkak..haa..haa..

tuan puteri kesayangan abah..hubby aku sgt memanjakan anak dara dia..

kontrol sket hidung tue uzma....kui..kui..


bucuk ummi n abah..suka gomol2 dia..geram!!

tadi misi baru dtg umah..cek berat uzma setelah uzma berusia 10 hari..dan berat uzma sekarang sudah 3.75kg..see..klu uzma lahir ikut due berat uzma banyak tu lah..adoiilaa....


psstt....ukail ifwat sekarang sgt sensitif..sejak2 ade adik..takleh tegur sket terus menangis..bila dia tengok aku upload gambar uzma nie..dia pun mintak gambar dia diletak sekali..sgt susah kan bila dah pandai cemburu....alahai anak omak....


oh ye..mcm muka sapa uzma nie????

7 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

ala lala..tomei nya..bam3x gak nih.. mcm muka abg dia pun ada nih..

@e_da said...

nisss,,... seronoknya dah boleh pakain dia baju pink2.... geramnya.. bulat pipi... cam tak nampak lg la ikut muka sape... tunggu besor sket... heheheh

fuadnis said...

yana,
betul tu..dah umur 10 hari ni baru nampak mcm abg dia ukail..

eida,
haah..sronok bila pakaikan dia baju pink2..mujur tgh berpantang lagi nih..klu tak dah kuar soping beli lagik baju2 utk dia..he..he..

DYLA said...

muka ukail la nis.. terer tul ukail ni. hehe.

fuadnis said...

dell,
mcm ne tak ikut muka ukail..angin je aku kt dia ms tgh peknen..tu yg tkenan kot..he..he..

azura said...

tahniah...comel sungguh uzma ni! kesayangan ayah, kesayangan emak juga kan?

boleh tahan gak berat uzma ni walaupun baru 10 hari :)

fuadnis said...

azura,
thanks..mmg kesayangan ummi nye jugak..tapi abahnye sayang leeebiiihhh lagik....takyah suruh..takyah kejut..sanggup bjaga malam klu anak menangis..bancuh susu..nis tido sampai tak sedar bila anak menangis..hik..hik..