LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, July 31, 2009

dah mula simpan semula....mesti rindu!!

pagi ni aku nak kene kemas2 umah..maklumlah ade yg nk dtg umah aku rini..

tengok baju2 peknen masih tergantung....mmg aku banyak koleksi baju peknen..

1st time mula menyimpan after lahirkan ukail..tahun 2006....

so ni kali kedua mula menyimpan, after lahirkan uzma..tahun 2009....

eh..jarak 3 tahun laa..adakah kali ke 3 aku akan mula menyimpan lagik tahun 2012??haa..haa..

mesti rindu!!!!!!!

banyak yg aku akan rindukan selepas nie...

rindu nk tgk perut besar..

rindu nak tgk baby gerak2 dlm perut..

rindu nk orang manja2kan ms peknen..

rindu nak wat checkup baby..

yg paling rindu nk jumpa doc kesayangan aku..doc annuar hussainy..!!owwhh....sila jgn meluat key....kenapalah aku tak dapatkan khidmat dia since mengandungkan ukail dl..??kenapa??nanti aku akan wat entry lain yek..

6 comments:

frida said...

jangan buat kerja berat-berat. jadik mem je dari jauh.

fuadnis said...

frida,
memang jadik mem je ni..he..he..

DYLA said...

encem ke doc anuar tu?

fuadnis said...

dell,
hee..hee..aku suke soalan ko..

enceeemmmmmmmmmm!!!!

jeles klu suamiku mendengornye nie..he..he..

DYLA said...

wooo wooo wooo, aku nak nengok la org nye... muda ke?

suka la ko tu..

fuadnis said...

dell,

klu la dapat aku tunjuk gambor dia kat ko...

vaaa....vaaa....suke aku!!