LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, July 14, 2009

baby aku masih suka dok dalam perot....

tadi aku wat follow up berkaitan aku turun tanda hari ahad ritu kan..masuk2 bilik doc anuar..doc dah senyum je kat aku..

"tak mau keluar lagik ye dia...." kata doc..

"haah la doc..takde pulak sakit ape2 2 hari cuti nie.." kata aku....he..he..

watla cek tekanan darah sume pastu doc suh baring utk scan..

menurut doc air ketuban aku elok je..sume elok jelah..takde yg something wrong nye..cume kepala tu belum turun betul..mmg baby aku syiok dok dalam perut aku lagik..agak2nye dia dgr kata abahnye suh keluar ms israk mikraj nanti....he..he..

rasa hampa gak pasal ingat dah nk deliver..tapi bila doc wat scan 4D tadi n aku nampak muka baby..seeejuuuukkkk hati aku....ala..ala...comeinye...tgk hidung tu mcm bukan aku la plak..mcm abah dia..yg geramnye..sket baik punya dia tido dlm perut aku sambil tangan dia kat tepi pipi....eeeiiii...geram aku!!nanti dah kuar..umi gomol2 baby tau..!!

takpelah..klu selama ni umi bleh tggu beratus2 hari..apa lah salahnye ummi bagi can lagik 9-10 hari dok dlm perut ummi nie..tapi jgn overdue okay!!

oh ye..tadi wat estimate berat baby dlm 3.3kg..takdelah besor..lebih kecil dr ukail..klu ukail dl 38weeks pn dan 3.4kg..

apapun doakanlah utk aku key kawan2....insyaallah masanya akan tiba jua..

nampaknye aku kene menanti dan terus menanti....sehingga rasa sakit!!haa..haa..

2 comments:

@e_da said...

nis lum deliver lg ek.. ida lak mlm td gempak giler bila kuar darah skit.... bila g spital dia kata maybe luka dalaman skit.. so balik semula ke umah..

unique1012 said...

wah, aku plak yg berdebar, hehehe.. semoga semuanya selamat eh nis, insyaAllah.. byk2kan doa..