LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, July 4, 2009

happy birthday my dear....

hari ni besday my hubby..nothing speacial..no cake..no present..

hanyalah makan malam bersama anak tersayang..boleh ke gitu jek??

nak buek camno..begitulah kami..bila hari2 bermakna itu datang bersama sesuatu yg lebih bermakna..pasti kami lebihkan yg lebih bermakna itu..

hubby pun tak mau kek..tak mau hadiah..so bleh aku nak paksa??

kami sejiwa..wah..ayat cover..he..he..biarlah apa yg ada hanya utk anakanda tersayang..itu bleh disambut lain tahun..insyaallah..

apapun yg lebih penting bukan sambutan yg besar2an..atau hadiah yg mahal2..

ckuplah tuhan kurniakan kami kasih sayang yg tak pernah padam dihati masing2..apa guna wang ringgit kalau hati tak bahagia..ada betul??

sendiri mau ingatla..

for my hubby..alhamdulillah ayang dipertemukan dgn suami sebaik you..yg tahan dgn perangai i..dan sayang i sepenuh hati you( i yakin sangat walaupun you tak selalu cakap..HE..HE..)

HEPI BESDAY TO YOU..SEMOGA TERUS DIPANJANGKAN UMUR..DIMURAHKAN REZEKI..DIBERIKAN KESIHATAN YG BAIK BERPANJANGAN DAN SENTIASA BAHAGIA BERSAMA I DAN ANAK2..AMIN..I LOVE U SO MUCH..UMMMAAAHHH!!!

psstt...hadiah utk you lagi 20 hari..insyaallah...he..he..

5 comments:

@e_da said...

Happy besday to hubby Nis.. moga murah rezki, sihat selalu n bahagia bersama isteri n anak2nya...

like my hubby lerr. no cake, no present.. dia tak nak .. kita hadiah baby je tahun ni.. hihi

DYLA said...

Happy Birthday utk en.usrah..

fuadnis said...

eida,
tengkiu..yea laa..kita hadiah baby jek yek..tu hadiah paling mahal dan tiada nilai harganye..hubby pun takleh kasik kat kita kan..he..he..

dell,
tengkiu bagi pihak en. usrah..he..he..

tunfrida said...

tepat sekali...hadiah paling bermakna tu. tak bley banding dengan material. ntah-ntah lagi dua minggu kot?

tapi yg sedikit tidak tepat,
hubby pun takleh kasik kat kita.
kalau tidak kerana dia yg kasik...

bagaimana pula?

fuadnis said...

tunfrida,
yela..dia kasik benih jee..maksud aku nk beranak tu yang dia tak bleh..wakaakaaa...oppss..18sx plak..