LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, November 30, 2008

lambatnye aku jawab tag....

1) do you think you're hot?
takde maknenyee..

2) upload ur favourite picture of u.. tu kat atas

3)Why do you like that picture? ntah..masa tu kan anak dara lagi..masih slim lagi..pastu mcm manis je tgkap gambo bawah pokok..muaahaahaa....

4)When was the last time you ate pizza? last sekali aku makan pada 19 februari 2008..ha..ha..ingatan yg baguskan??taklah..aku tgk date kat kamera digital aku..masih tersimpan..kui..kui..

5)The last song you listened to? lagu mila la..aku lebih tahu..abis..buka blog je dgr lagu tu dulu..

6)What are you doing right now besides this?tggu air tengah masak..sejak 2-3 menjak ni suke mandi air panas lak..

7)What name would you prefer besides yours?fuadnis..

People i tag :

tak maula..aku sdiri pun tak larat nk menjawab..nak tag2 orang konon..lagipun dah berlambak yg jawab tag ni pun..

8)Who is number 1?

9)Number 3 is having a relationship with?

10)Say something about number 5 Kak Lang!

11)How about number 4? J

12)Who is number 2?


oleh kerana aku tak tag sesapapun..jadik soalan no 1 hingga 12 takde pe yg perlu aku jawab..ok yandarwisy..alhamdulillah..terjawab gak tag ko walaupun aku kira mesti tak memuaskan hati kan..redha je la yee..

2 comments:

@e_da said...

tu lerrr suka tgk gambo2 masa anak dara kan.. slim melim jek... skrg ni tak tau nak kata dahhh diet pun sket je effectnya... hehehe

fuadnis said...

betul la eida..dah takde shape..kui..kui..