LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, November 13, 2008

tag dari yandarwisy....

Seawal celik mata kita - masuk keja - sampailah ke terlelapnya 2 bijik mata"...bleh?

6.30am-7.30am : Bangun, mandi, solat, bersiap,bertolak dr umah,hantar anak ke pengasuh dulu baru g keje..

7.30am-8.00am : dah sampai tempat keje..5 minit je beb dr umah..hik..hik..ops..kul 8.00 dah masuk kelas..

8.00am-8. 25am: berpandukan jadual waktu..ade kelas mengajarla aku..klu takde bergosip la kat bilik guru..kuang..kuang...kuang...

8.25am-8.40am : sama seperti diatas..

8.40am-12.55am: sama seperti diatas..tapi agak2 dah lapar g kantin makan..isi tenaga..nanti nak mengajar balik..pastu nak marah murid-murid plak..kih..kih..

1.00am-2.00pm: balik keje..ambik ukail kat umah pengasuh..solat..kalau sempat layan internet....then tido!!

2.10pm-5.45pm: kroohh....krooohh...bangun...solat...wat pe2 keje yang tak sempat wat..basuh baju..sidai baju...masak....

5.45pm-6.15pm : makan malam..mengelakkan gemuk makan awal key..pastu relax2....

6.15pm-11.00pm : erm...bergantung pd tahap kerajinan aku..kalau rajin lipat2 baju..kalau tak rajin biar berlonggok banyak sket..baru hati tu rase sakit je tengok..kih..kih..klu rase2 boring ajak hubby jalan2..pastu mandi2...mandikan anak...suami mandi sdiri key..he..he..solat magrib..relax2 dgn suami dan anak kat ruang tamu sambil tgk tv...agak2 takde cite best layan internet lagik..then kul 11 malam wajib layan cite peveret aku sinetron intan.....

11.00pm-11.30pm :sinetron intan tak abis lagik..cite abis kul 12..pastu baru zoomm....tido!!

tu je la yan ooii..kalau agak2 rutin hidup aku cam boring je..ko abaikan la...kalau ko rase boring tapi aku lagik boring...kih..kih..tapi mulai hari ini aku tidak boring lagik pasal................dah cuti sekolah.....yyuuuuhhhoooooo.....aku akan bercuti selama sebulan setengah!!!!!!!!!!jgn jeles key....kih..kih..kih...kih....

3 comments:

az1ra said...

seronoknya cutiiiii...
jeles..jeles..jeles..:p

fuadnis said...

azira,

he..he..yuhoooo!!!!

YanDarwisy said...

Ala..bestlah jadik cikgu ni. Bleh cuti2 malaysialah pulakkkk adoiii