LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, November 19, 2008

layan kan je budak kecik nie....

video

he..he..aku selalu gak luangkan masa dgn ukail ajar dia baca buku..opss..buka baca..tapi mengenal benda..so far mcm nila pkembanganye..kadang2 rajin..kadang2..ya ampun ...liat..mata tu asik tgk tv je..ni pun kene paksa2..tapi u all jgn tak tau..ukail ni selalu mengigau..penah satu malam tu dia mengigau ape tau..??mcm dlm video ni la..."ni apa?..ni apa?..." kih..kih..

u all layan kan jela video ni ye..

3 comments:

DYLA said...

ha, tak lama lg aku ngajar inas plak.
skang aku ajar dia iyerkan jer.. kelakar tgk muka inas tu kdg mcm paham jer..

eida.. said...

nis ambil award di blog ida yerrr....

fuadnis said...

ok..award apa tue ye??he..