LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, November 14, 2008

hari ini aku sangat gembira!!!!!!!!!!!!!!!

ya allah..ya tuhanku..aku bersyukur kehadratmu..diatas limpah kurnia yg telah kau berikan kepada aku....telah lama aku nantikan berita gembira ini....alhamdulillah....................

hari ini aku sangat gembira!!!!!!!!!!!!

aku tersenyum.......suamiku lebih2 lagi tersenyum...dan aku pasti ukail juga akan turut tersenyum.............

alhamdulillah..........

kawan-kawan..doakan yang terbaik buat aku............

9 comments:

azura -nazs- said...

haaa...ukail nak dapat adik ek? congratess dear!

jaga diri bebaik ek :)

b a r | n e said...

hoho..tahniah ;)

DYLA said...

oh yeke nis,
tahniah k.....aku tau mesti ko gumbira giler ni.....berjaya la kirenya formula tu..

& take care....

yayan said...

Anis,
Benarkah kata-kata mereka? Jika benar, alhamdulillah... Tambah lagi generasi kita... (Apasal ayat aku macam ayat novel?...) Tahniah tahniah...

fuadnis said...

kawan-kawan....

tq..tolong sentiasa doakan yang terbaik buat nis key....

chugie said...

tahniah nis!

YanDarwisy said...

ala..kalahlah akuuuuuuuuu!

tunfrida said...

salaam.
tahniah, Anis! aku mdoakan semoga kandungan sihat sempurna sehingga selamat dilahirkan. semoga insan-insan keliling dapat memberi sokongan emosi yang terbaik sepanjang tempoh kehamilan. jangan moody, stress, rilexxx...kewl...sabaq..tenang-tenang selalu dengan persekitaran dan juga pergaulan sosial.
kalau tiba-tiba rasa Ukail tu macam ada sifat2 pelik skit...kot negngada terlebih tetiba ke, faham-faham lah yang dia pun terasa nak dapat adik, manjalah sikit. abahnya mungkin boleh membantu.
take good care of yourself and watch your diet carefully!

DONT STRESS ok!

fuadnis said...

tunfrida,

tq 4 ur advise..doakanla sume sihat dan selamat.tahniah pd ko juga diatas kelahiran yg ke2..take care..