LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, November 6, 2008

menjwab tag ibu inas..

huwwaaa...huwwaaa...ini tidak adil....buka2 blog terus dpt tag kene tgkap gambo sdiri dgn tidak boleh btukar pakaian ape yg sedang dipakai..kawan2 lain untungla snap pic ms kt tempat keje..so comei2 belaka la..aku??dah memang rutin buka blog ms dah balik keje..ms dah telanjang pakai baju besa je..tapi utk tidak menghampakan..dan tak pandai berbohong..makanye aku relakan...aku redha..muke ku tanpa secalit make up, jerawat merata-merata serta kelihatan dahiku yg sememangnye luas..hanya diselubungi tuala mandi..kih..kih..kire okla ye pn dell??


gambo ni ditangkap pd jam 215pm sebaik aku pulang dr keje..takde makeup2 key..tataplah sepuasnye..lepas ni takde can lagik tgk muke selebet aku cenggini..hik..hik..



the rules:

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now. (beress..)

2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture. (buat dah..real lagik..betul..tak tipu..)

3) Post that picture with NO editing. (real punye..takde edit2..malas nk buatpun..)

4) Post these instruction with your picture. (beress..)

5) Tag 10 people to do this ~ erm..aku pun cam yayan la..minta excuse leh??


pssstt...dell..baru teringat..ade satu tag dr ko aku tak wat2 sampai skg..minta ampun ye dell..panjang sgt nk kene setel sampai aku lupe terus..kire halal yek??!

4 comments:

DYLA said...

fuyoo nis! cayalah.... mcm ni la baru betul.... muka fresh on that time!

ku pikir kemana ko menghilang dah lama tak mengupdate blog.. mesti byk citer ni.. cpt la update lg!

fuadnis said...

dell,
tocei..tocei..aku dah wat ko bangga yek??sebab satu2nye kawan2 antara yg dah tkena snap pic tak kene time comei..hik..hik..kire korang beruntung la..kui..kui..aku tak menghilang kemana daa..cume sibuk dgn rutin harian..ade ms aku sempat la berblog..takde mase memang aku yg ketinggalan byk cite kwn2 blog..i'm back!!!he..he..

YanDarwisy said...

Ni baru namanyer natural beuty..wah sengih sampai tulang pipi!....

fuadnis said...

yandarwisy,
haah..natural beauty..natural pimple..kih..kih..mane ade aku menyengih..pipi aku memang tembam n bertulang gitu..kui..kui..