LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, November 26, 2008

maafkan aku.................

sory yek kawan2....mulai beberapa hari ni aku dah mula tak sedap badan..tekak..kepala..pantang celik mata..mulalah rasa loya..nak muntah..kepala pun agak pusing2..jadik sebab tu aku jarang update blog sekarang..baca blog kawan2 pun..baca2 gitu je..tak tinggal komen pun..ade mood adela aku tinggalkan..tapi utk tidak mghampakan..sape2 yg tag aku..aku akan cube selesaikan secepat mgkin sebelum kemalasan aku lebih meningkat tahapnyee..aku perasan..peknen kali ni aku jadi seorang yg agak malas!!mesti ade yg pikir..anak lelaki agaknye kali ni....tapi tu semua takleh jadik petunjuk..sebab masa mengandungkan ukail , aku adalah seorang yg sangat rajin!!sampai orang2 ingat aku bakal dpt baby girl........apapun..cukup dulu..lain masa aku cube gagahkan diri key..

wat yandarwisy,
jgn riso..tag ko mesti aku jawab.............

cau cin cau..........

3 comments:

DYLA said...

aku masa pregnant 1st, rajin giler!mengemas, memasak.. tak reti nyer penat..

pregnant yg inas ni, pemalas yg amat. nak baring jer.. tu yg gemuk tu.

kesimpulannya, rajin tak rajin bukan penentu dpt girl ke boy...

@e_da said...

takpe nis.. take time... rehat jaga diri n baby...

YanDarwisy said...

Alamak...aku ker? Aku kalau ko nak tau, tanyer Dyla bertapa hebatnya aku mabuk mengandung. Siapa yg tido dlm bilik brochure belakang sila angkat tangan...?