LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, November 3, 2009

so sweet.........

"ini UMMI....ini ABAH....ini UKAIL IFWAT....ini UZMA INSYIRAH...."

mula2 aku buat tak endah jee..tapi sempatla aku jeling2..

UKAIL tengah melukis rupenyee....

oohh....dia lukis muka orang....

mcm tak caya..sebab tak pernah nampak dia melukis sebelum ni...

klu dpt pen or pensil pun..dia akan conteng2 sesuka hati dia jek..

tp semalam ....adalah saat yg paling indah diantara yg terindah dlm hidup aku....

UKAIL dah pandai menggunakan imaginasinye melukis ....

yeaahhh....!!aku pasti..klu korang berada kt tempat akupun sure korang syahdu gak..

tgk anak yg korang kandung 9bln..membesar jadik anak yg sungguh membanggakan hati org tua nyee..




antara hasil lukisannya....



ni muka abah dia kot..sebab yg paling besar..hehe..


oh..ini lukisan dia kat kertas lain..aku rasa ini muka UZMA kot..sebab kecik je..comel..hehe..


inilah dia pen warna kepunyaannye..ada 2set..kenape 2??sebab ritu dia tertinggal pen2 warna ni kat umah..pastu sibuk je nk melukis kat dlm keta..sudahnye singgah kedai yg sama dan beli satu set lagik..hehe..takpe..klu minat bagus camni, ummi takkan berkira....
(utk pengetahuan, UKAIL dah tak berape"gilakan" ultraman lagik..dia dah mula "gilakan" kartun2 disney nie..)



No comments: