LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, November 6, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B



Bismillahirahmannirahhim.......

ecewah...dgn lafaz itu minta2 penyertaan aku ni diberkati..

saje suke2..manalah tau, ade rezeki menang....

klu tak menang apa bleh buat..mgkin anak2 aku tak cukup comel dimata juri..hik..hik..

asalkan dimata aku COMELKAN....????

dek krn anak aku ade 2 orang..so aku masukkan dua2 sekali la yek..

aku kan ummi yg adil dan saksama...hehe..



mempersembahkan........tara.....my 1st child..

UKAIL IFWAT B. USRAH..
( 3 TAHUN 7 BULAN)


UKAIL IFWAT bermaksud yg cerdik dan yg terbaik..ukail dilahirkan pd 27 mac 2006 dihospital besar alor star, seberat 3.4kg melalui kaedah pembedahan berikutan kedudukannye songsang secara menegak didalam kandungan dr usia kandungan 6bln sehinggalah 9 bulan dan tidak pusing2..

dan seterusnya mempersembahkan .....taraaaaa......my 2nd child...


UZMA INSYIRAH BT. USRAH
( 3 BULAN)


UZMA INSYIRAH bermaksud yg agung/terbaik- kegembiraan..uzma dilahirkan pd 16 julai 2009 di pusat rawatan mahsuri, jitra, seberat 3.5 kg secara normal..mengandungkan uzma pula banyak cabarannye apabila aku mengalami turun darah seperti org dtg bulan pd usia 7minggu sehinggakan dijangka seperti kandungan tidak dpt diselamatkan..namun inilah yg dipanggil keajaiban tuhan..alhamdulillah....

.......................................................................................................................................................




dlm blog sponsor contest ni iaitu CUDA ...mcm2 baju2 yg saaaangaaattttt comel!!contohnye mcm kat atas ni..klu la dapat kan....syoooorrggaaaa!!!!



2 comments:

Irma Omar said...

salam...
kak,jgn la ckp xcomey dimate juri.. comel luaran, dpt hadiah.. comel dalaman bahagia dunia akhirat :)

gudlak ;)
~iRMa~

fuadnis said...

butterfly,

hehe..betul tue..insyaallah..amin...