LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, November 3, 2009

tolong korang...tolong aku........!!!!!

aku yg berusaha dgn sesungguhnye meng"upload" gambar ini..

dgn harapan korang dpt bg pendapat dgn cepat..

aku tgh poyo meletakkan manik2 ni kat tudung yg aku beli tanpa manik..

korang rasa laa.................


letak manik tu kat atas sket mcm dlm gambar ni lg cantik ke

atauuuu..................



letak manik tu betul2 kat hujung tudung ni lagi cantik??

coz aku ade satu lagi tudung yg aku perlu letak manik..

aku perlu jawapannye secepat yg mungkin kerana.........

aku akan memakai tudung tu esok hariiiiiiii..........

hehe.............









7 comments:

Unknown said...

akhirnya umi ukail tonjolkan muka.. hehhe.. rasanya gambar yg ke 2 tu pun ok gak nis.. tp sebenarnya dua-dua menarik..

fuadnis said...

ala kak eida....

nis ni tembamla..tu yg malu menunjukkan diri..tu pun puas bagi muka tu tak nampak tembam sgt....hik..hik..

okay yek dua2??

DYLA said...

aku suka gmbr ke2

nasazfrog... said...

1st ok jugak nampak ada kelainan sikit dari kebiasaan.. :)

FIESYAH said...

alamak ari ni dah 4 hari bln....

bagi syah lawo gambo no.2...cute

YanDarwisy said...

Rajin plak ko ni. Aku bab2 menjahit ni jahil eh...mau tercucuk jari jer.

fuadnis said...

hai u alls..

keputusannye aku telah memilih gaya yg no 2..

yandarwisy,
mana ade main jahit2 buh manik2 ni...letak kt tudung dan gosok je pakai seterika..hehe..