LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, November 30, 2009

penat gile weii...........

raya haji baru ni kami wt korban lagik..(raya ke-2 28hb..)

(tahun lepas wat korban gak..nazar..hehe ) tahun lepas wat 1 bahagian..

tahun ni kami wat 2 bahagian(aqiqah) + 1 bahagian (abg long hubby)

menunye..nasi daging..sedap walaweii...(pinjam ayat bro dj epoi..hehe..)

seronok jamu jiran2 dan kawan2..

tp penat gileee weeiii....................

tahun lepas ms kenduri aku duduk+tido bsenang lenang kat katil ms org sibuk2 wat knduri..

kenape????

pasal ms tu aku peknen 7 weeks(UZMA INSYIRAH) dan baru kuar wad sbb bleeding sehari sebelum tu..

doc dah nasihatkan jgn banyak bgerak..so aku mmg rehat cam mem besar jela..hehe..

tp tahun ni mmg aku sgt bertungkus lumus wat kerja..maklum jela..mntua ade 2 org menantu je..jadi yg 2 org nila yg tulang belakang di belakang tabir..hehe..

penat keje tu satu hal..yg menambahkan penat aku berganda2 ialah mendukung anak dara aku yg macam sekampit beras 10kg tuuu...hehe....

macam pas baten lari tu tau..kejap aku dukung..kejap hubby dukung..kejap adik2 ipar aku dukung..pastu tetamu2 yg geram pn ikut dukung..

lenguh wei dukung anak dara sorang tue..tido plak kejap2..

tp aku ade curik tulang jap..ms nak tidokan UZMA kat bilik..aku pun ikut tertido sekali ..kepenatan..wakakakka....

apa2 pn alhamdulillah....selamat sudah mengadakan majlis utk anak2 aku nie..rezeki lebih..mintak2 murah lagi rezeki lepas nie..leh wat korban lagik tiap2 tahun..hehe..

terima kasih gak pd mntua ku yg berhempas pulas mengadakan majlis utk cucu2nye ini..luv u all..muuaaahhhhsss....!!!!




1 comment:

a said...

samala. ida pun buat akikah anak.