LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, November 6, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A




bismillahhirahmannirahhim........

mintak diberkati lagik sekali....amin..amin...

cuti2 hujung mggu ni apabila tiada kerja(padahal berlambak..hehe..)

pulak tu ade mcm2 contest kan...

harussslaahhhhhhhhh kita mencuba nasib..

contest ni dianjurkan oleh blog seindah butterfly.blogspot.com..


sapa2 yg tak tau kisah percintaan aku n hubby ni..kira korang bertuahla dpt tau...hik..hik..
actually aku n hubby berkenalan secara tak sengaja melalui alam cyber..
atau dlm erti kata lainnye chat di internet laa....seingat aku kat amboi.net rasenye..
hubby ms tu gunakan nama FUAD dan aku plak menggunakan nama KASIH..
setengah org mgkin tak berani kan main cinta kat tenet..alah..samalah mcm aku gak..
tp nk dikatakan jodohkan..tak lari kemana...setelah lebih kurang 3bln berkenalan..kitaorang pn memberanikan diri utk bjumpa antara satu sama lain..tp aku tak keseorangan ms bjumpa...aku pegi bersama 3 org rakan sekerja aku yg lain..but hubby aku dgn machonye dtg bersendirian..hehe..kebetulan ms tu hubby aku ke UPSI ats pembelajaran master of education disitu..jadik kami berjanjian utk bjumpa di KL SENTRAL on my birthday..14 mei 2003..
dan disitulah bermula bibit cinta yg sebenar....aku tertarik dan terpikat dgn sikap dan keperibadiannye yg sungguh matang..

.............................................................................................................................................................


oh ye..hadiah2 utk contest ini disponsor oleh

EILA - khayra-beauty-shoppe.blogspot.com

semua cantik2....!!tp depa suh pilih 3 je kan...so diatas inilah pilihan hati aku..









1 comment:

Irma Omar said...

I LIKE!!
Gudlak yer ;)
~iRMa~